پخش زنده
امروز: -
سامانه «سامت» و 7 پایگاه ارتباط مردمی آماده برقراری ارتباط و دریافت شکایات شهروندان از وضعیت تاکسی ها در مبادی ورودی شهر مشهد هستند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت : از اول تیر ناوگان این سازمان با حداکثر توان آماده خدمت رسانی به زائرین و مسافرین بارگاه منور رضوی خواهد بود.
احمد محبی افزود : با توجه به افزایش نرخ کرایه تاکسی از اول تیر ، صدور فیش کرایه در مبادی ورودی و شرایط کرونایی ، هدف ما ایجاد بستر امن برای استفاده مسافرین از ناوگان تاکسیرانی و ایجاد شرایط مناسب جهت ادامه خدمت رسانی تاکسیرانان به مسافران است.
وی بیان کرد : در همین راستا ظرفیت های نظارتی و بهداشتی مناسب از جمله ضد عفونی روزانه ناوگان در دو نقطه ثابت و مبادی ورودی شهر، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در 4 نقطه ثابت و شرکت های کارگزار در حال انجام است.
محبی خاطرنشان کرد : همچنین در جهت نظارت بر حسن ارائه این خدمات به زائرین و مسافران ، سامانه ارتباطات مسافرین و تاکسی «سامت» و 7 پایگاه ارتباط شهروندان و دریافت شکایات مردمی در مبادی ورودی شهر فعال و آماده دریافت شکایات شهروندان است.
وی اضافه کرد : نظارت بر استفاده از اقلام بهداشتی و کاور جدا کننده نیز به صورت شبانه روزی توسط بازرسان این سازمان در تمامی نقاط شهر صورت می گیرد.