بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان از ۱۹ معلم نمونه و تلاشگر، پیشکسوت فرهنگی و یک دانش آموز جانباز مدرسه شجره طیبه میناب تجلیل شد.
به مناسبت هفته عقیدتیسیاسی جمعی از کارکنان، مربیان و مدیران عقیدتیسیاسی سپاه امام سجاد بندرعباس با نماینده ولیفقیه در هرمزگان دیدار و گفتوگو کردند.