تفاهمنامه تجهیز مدارس خراسانشمالی به انرژی خورشیدی امضا شد
تفاهم نامه تجهیز ۱۸۰ مدرسه خراسان شمالی به پنل خورشیدی در دیدار استاندار خراسانشمالی با معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژیهای تجدیدپذیر و بهرهوری انرژی برق (ساتبا) امضا شد.
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۱۴:۲۵