فرماندار شاهیندژ خواستار «مردمیسازی» حفاظت از محیط زیست شد
فرماندار شاهیندژ با تأکید بر اینکه توان نظارتی محیطبانان به تنهایی برای صیانت از پهنههای وسیع طبیعی کافی نیست، خواستار ورود جدی سازمانهای مردمنهاد (سمنها) و بسیج مشارکتهای مردمی برای مقابله با تخریب محیط زیست شد.
۱۷ خرداد ۱۴۰۵ ۱۲:۱۰