تالاب نقده پس از ۲۰ سال خشکی، دوباره احیا شد
یکی از تالابهای مهم شهرستان نقده پس از دو دهه خشکی، در پی بارندگیهای اخیر و تخصیص حقابه، دوباره آبگیری شد. این اتفاق که نویدبخش احیای زیستبوم منطقه است، همزمان هشداری جدی در خصوص ضرورت تأمین بهموقع و اصولی حقابهها محسوب میشود.
۰۳ خرداد ۱۴۰۵ ۱۷:۴۷