ساماندهی ناوگان مسافری با تاکید بر برندسازی
رئیس سازمان راهداری و حملونقل جادهای کشور گفت: سیاست این سازمان در حوزه جابجایی مسافر ارتقای کیفیت خدمات از طریق برندسازی است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ؛ داود کشاورزیان با اشاره به اجرای طرح «شبکه سیر» در کشور افزود: آئیننامه جدید شرکتهای حملونقل مسافر برای فعالیت حدود دو هزار و 500 شرکت مسافربری بهعنوان شخصیت حقوقی مستقل در قالب تعدادی شبکه سیر همنام (برند) ابلاغ شده است.
وی همچنین اظهارداشت: اساس کار متقاضیان تاسیس شرکت، شعبه و نمایندگی حمل و نقل مسافر از این پس در چارچوب این آئیننامه خواهد بود.
رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور گفت: بر اساس این دستورالعمل شرکتها، رانندگان و موسسات حمل ونقل در شبکه سیر باید همنام فعالیت کنند.
وی افزود: برند سازی و ایجاد شعب موسسات مختلف در استانها از موارد مهم در شکل گیری شرکتهای جدید است.
کشاورزیان اظهار داشت: سیاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حوزه حمل و نقل مسافر بحث ارتقای کیفیت خدمات از طریق برند سازی است که دستورالعمل این طرح نیز ابلاغ شده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود دو هزار و 500 شرکت حمل و نقل مسافر در قالب شخصیت حقوقی مستقل در سطح کشور وجود دارد که هر کدام بصورت مجزا مشغول فعالیت هستند و این برای هموطنان جهت انتخاب شرکتی برای سفری مطمئن و راحت دشوار است.