افتتاح ۵ دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی در پایتخت
۵ دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی در پایتخت افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در مراسم شروع بکار دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی در پایتخت از فعالیت این دفاتر در همه مناطق در اینده نزدیک خبر داد. علیرضا قنادان افزود : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی برای انجام فعالیت های اداری تاکسیرانان فارغ از اینکه عضو چه شرکتی باشند، راه اندازی شد. وی با بیان اینکه امروز 5 دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی بطور همزمان کار خود را شروع می کند ، افزود: تعداد این دفاتر در آینده افزایش می یابد و حداقل در هر منطقه یک دفتر و در خطوط پرتردد تعداد بیشتری آغاز به کار خواهند کرد. مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرتهران هدف اصلی راه اندازی این دفاتر را یکسان سازی و استاندارسازی اداره خدمات به تاکسیرانان برشمرد و گفت : پیش از این شاهد بودیم که خدمات با مبالغ مختلف و به صورت متفاوت به تاکسیرانان ارایه می شد. وی گفت : در این دفاتر خدمات اداری مانند صدور پروانه ، تمدید کد فعالیت ، مرخصی ها و حتی فعالیت های رفاهی به تاکسیرانان ارایه می شود. قنادان خاطر نشان کرد: در مرحله نخست ، خدمات به تاکسی های گردشگری ارایه شده است اما در مراحل بعد تاکسیرانان می توانند از خدمات این دفاتر بهره ببرند. مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود : با راه اندازی این دفاتر مسئولیتی از شرکت های زیرمجموعه سلب نشده و تنها کارهای اداری فارغ از موارد مالی به دفاتر هماهنگی امور اداری منتقل شده است.