• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۴۳۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
اقتصادی
افزایش شاخص رضایت مشتری

بهره‌مندی از فناوری اطلاعات از مزیت‌های ایران خودرو

مدیرعامل ایساکو بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را یکی از مزیت‌های حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو دانست

بهره‌مندی از فناوری اطلاعات، مزیت خدمات پس از فروش ایران‌خودروبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از ایکوپرس، سیدرضا حسینی با اشاره به تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ارایه خدمات نوین و متناسب با نیاز و مطالبات مشتریان، لازمه تحقق این امر را وجود بستر اطلاعات صحیح دانست و گفت: مهم‌ترین اقدام در شبکه خدماتی محصولات ایران‌خودرو ایجاد و توسعه سیستم هوشمند یکپارچه اطلاعاتی است که مسیر ارایه خدمات مطلوب به مشتریان را نشان داده و سبب شده نقاط بهبود به‌موقع شناسایی شده و برای رفع آن برنامه‌ریزی شود.
مدیرعامل ایساکو بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را یکی از مزیت‌های حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و وجه تمایز آن با سایر شرکت‌های خدمات خودرو دانست.
مدیرعامل ایساکو همچنین یکی از دلایل افزایش شاخص رضایت مشتری ایساکو را وجود اطلاعات به‌موقع و کافی از مشتری دانست و گفت: در سال‌های اخیر همواره در مسیر بهبود بوده‌ایم و امتیاز شاخص رضایت مشتریان از عملکرد ایساکو روندی صعودی داشته است. درحال حاضر خدمات مختلف دسته‌بندی‌شده و با تعریف زمان استاندارد برای هر عنوان، نمایندگی موظف به رعایت زمان ارایه خدمت است.
وی تصریح کرد: در صورت تجاوز زمان ارایه خدمت از زمان تعیین‌شده و استاندارد، سیستم هوشمند مورد را اعلام می‌کند و عارضه‌یابی و رسیدگی به‌سرعت انجام می‌شود.
حسینی اضافه کرد: مراجعه بیش از یک‌بار یک دستگاه خودرو به شبکه خدماتی با اعلام خودکار شبکه، به‌صورت ویژه و خاص عارضه‌یابی و رسیدگی می‌شود.
مدیرعامل ایساکو کاهش زمان رسیدگی به درخواست مشتری را از بهبود‌های ایجادشده در فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اعلام کرد و گفت: میانگین زمان تعمیرات از پذیرش تا ترخیص ۶ روز بود که این عدد درحال حاضر در میانگین کم‌تر ۲ روز قرار دارد.
وی مدیریت مصرف قطعات در شبکه نمایندگان ایساکو را از نتایج بسیار مهم سیستم هوشمند ایساکو دانست و گفت: قطعات بر اساس نوع پذیرش به نمایندگی‌ها ارسال می‌شود و برهمین اساس اختصاص منابع را به‌صورت بهینه انجام می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با این اقدام در شرایط کسب‌وکار فعلی و مشکلات ناشی از تحریم امکان ایجاد بازار سیاه و کاهش موجودی انبار ایساکو را به حداقل کاهش داده‌ایم.
مدیرعامل ایساکو مکانیزه شدن سیستم نوبت‌دهی به مشتریان و حذف ترافیک تلفن ۰۹۶۴۴۰ را سبب افزایش رضایتمندی مشتریان دانست و گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و سنجش ۱۰ شاخص عملکردی ایساکو، رضایت از کیفیت خدمات ایساکو از پذیرش تا کیفیت خدمات و ترخیص افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.
وی تصریح کرد: ایران‌خودرو تنها خودروسازی است که عدد شاخص رضایت مشتریان از شبکه خدمات پس از فروش آن از عدد ۷۵۰ عبور کرده است.
حسینی رسالت ایساکو را ارایه خدمات مناسب به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو و توزیع مناسب قطعات در سطح نمایندگی‌های سراسر کشور دانست و گفت: درحال حاضر ۶ میلیون خودرو تحت پوشش خدمات ایساکو قرار دارند که این خدمات توسط ۷۱۰ نمایندگی و در ۳۵۰ شهر ارایه می‌شود.
وی افزود: سال ۹۷ را با چالش‌هایی که داشت به‌خوبی گذراندیم و قطعا با پیش‌بینی‌های صورت گرفته در تامین و توزیع قطعه، امسال نیز مصمم هستیم از بروز هرگونه مشکل در این خصوص جلوگیری کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
ربات ایرانی، راندمان نیروگاه‌های خورشیدی را بالا برد
نگاه ویژه دولت به طرح آبفا در شهر‌های ساحلی کشور 
جام حذفی فوتبال اسپانیا؛ صعود دشوار آتلتیکو و رئال مادرید به یک هشتم نهایی
توسعه جنگل کاری با کاشت بذر بلوط در ونک سمیرم
برگزاری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران در مشهد
اسکان موقت ۱۰ خانواده از اهالی روستای طولای قشم
سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد تومانی در آذربایجان غربی
ثبت ۲۱ میلیمتر بارش در همدان
سیزدهمین جشنواره چترنویسی «باز باران» در باغ‌موزه قصر
طرح نظارتی شب یلدا در بازار اردبیل اجرا می‌شود
امضای ۵ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش ۴ هزار میلیارد تومان در آذربایجان‌غربی
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴٫۲ ریشتر هجدک را لرزاند
تداوم فعالیت دومین سامانه بارشی تا بعدازظهر امروز در هرمزگان، ۲۷ آذر
بارش‌ پراکنده باران و برف همچنان مهمان مازندرانی‌ها
افتتاح یک مدرسه سه‌کلاسه درشهرستان میان‌جلگه
تمامی مدارس ابتدایی گیلان شنبه و یکشنبه غیرحضوری است
آبادان میزبان رویداد ملی استارت‌آپی کشاورزی و شیلات
بیش از ۵۴۴ هزار نفر در استان اردبیل زیرپوشش برنامه پزشک خانواده هستند
تردد روان در محور‌های کوهستانی اما برفی مازندران
ورود سومین سامانه بارشی به هرمزگان از امشب
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
فرماندهان جدید نیروی هوایی و پدافند هوایی منصوب شدند
میزان بارش ها در استان کرمان طی ساعات گذشته
فیروزآباد با ۱۳۳ میلیمتر باران رکورد دار بارش ها در فارس
واریز اعتبار مرحله پنجم کالابرگ الکترونیکی از شنبه ۲۹ آذر
قطعی آب برخی مناطق به دلیل کاهش ظرفیت تولید تصفیه خانه بزرگ آب گیلان
پدافند هوایی شعار ارتش فدای ملت را معنا کردند
بلوغ روابط تهران و مسکو، نشانه پایان نظم تک‌قطبی
برف و باران قم را به رنگ زمستان درآورد
جاده های خراسان رضوی در زیر کولاک، برف و باران
هشدار نارنجی بارندگی برای ۲۳ استان کشور
قطار شهری کرج با ۴ ایستگاه فعال در حال خدمت‌رسانی است
روحیه استکبارستیزی امام (ره) در عرصه بین الملل جذابیت دارد
بیشترین میزان بارندگی، ۲ میلیمتر، در آبادان
ساعت کاری بانک‌ها از اول دی اعلام شد
دشمن شکست‌خورده و به جنگ روانی روی آورده است
باران و برف مدارس فارس را غیرحضوری کرد  (۴۱ نظر)
فیروزآباد رکوددار بارش های فارس  (۴ نظر)
فرماندهان جدید نیروی هوایی و پدافند هوایی منصوب شدند  (۳ نظر)
حجم مبنا در بورس حذف شد  (۱ نظر)
مزایده بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی در استان اصفهان  (۱ نظر)
اقدامات بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز ادامه دارد  (۱ نظر)
برف و باران به فارس رسید  (۱ نظر)
مصوبه افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان ابلاغ شد  (۱ نظر)
سردار زهرایی: ایجاد ۱۱۰ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون  (۱ نظر)
یک هزار میلیارد تومان از مطالبات بیمه درمان بازنشستگان تسویه شد  (۱ نظر)
هشدار سطح قرمز هواشناسی در هرمزگان  (۱ نظر)
آغاز طرح ترافیکی زمستانی پلیس با مشارکت ۹۱ هزار نیروی امدادی در جاده‌ها  (۱ نظر)
رئیس قوه قضائیه مهمان مردم استان مرکزی  (۱ نظر)
همکاری ایران و چین یک ضرورت ژئوپلیتیکی است  (۱ نظر)
سامانه بارشی جدید در راه تهران  (۱ نظر)