• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۴۳۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
اقتصادی
افزایش شاخص رضایت مشتری

بهره‌مندی از فناوری اطلاعات از مزیت‌های ایران خودرو

مدیرعامل ایساکو بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را یکی از مزیت‌های حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو دانست

بهره‌مندی از فناوری اطلاعات، مزیت خدمات پس از فروش ایران‌خودروبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از ایکوپرس، سیدرضا حسینی با اشاره به تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ارایه خدمات نوین و متناسب با نیاز و مطالبات مشتریان، لازمه تحقق این امر را وجود بستر اطلاعات صحیح دانست و گفت: مهم‌ترین اقدام در شبکه خدماتی محصولات ایران‌خودرو ایجاد و توسعه سیستم هوشمند یکپارچه اطلاعاتی است که مسیر ارایه خدمات مطلوب به مشتریان را نشان داده و سبب شده نقاط بهبود به‌موقع شناسایی شده و برای رفع آن برنامه‌ریزی شود.
مدیرعامل ایساکو بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را یکی از مزیت‌های حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و وجه تمایز آن با سایر شرکت‌های خدمات خودرو دانست.
مدیرعامل ایساکو همچنین یکی از دلایل افزایش شاخص رضایت مشتری ایساکو را وجود اطلاعات به‌موقع و کافی از مشتری دانست و گفت: در سال‌های اخیر همواره در مسیر بهبود بوده‌ایم و امتیاز شاخص رضایت مشتریان از عملکرد ایساکو روندی صعودی داشته است. درحال حاضر خدمات مختلف دسته‌بندی‌شده و با تعریف زمان استاندارد برای هر عنوان، نمایندگی موظف به رعایت زمان ارایه خدمت است.
وی تصریح کرد: در صورت تجاوز زمان ارایه خدمت از زمان تعیین‌شده و استاندارد، سیستم هوشمند مورد را اعلام می‌کند و عارضه‌یابی و رسیدگی به‌سرعت انجام می‌شود.
حسینی اضافه کرد: مراجعه بیش از یک‌بار یک دستگاه خودرو به شبکه خدماتی با اعلام خودکار شبکه، به‌صورت ویژه و خاص عارضه‌یابی و رسیدگی می‌شود.
مدیرعامل ایساکو کاهش زمان رسیدگی به درخواست مشتری را از بهبود‌های ایجادشده در فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اعلام کرد و گفت: میانگین زمان تعمیرات از پذیرش تا ترخیص ۶ روز بود که این عدد درحال حاضر در میانگین کم‌تر ۲ روز قرار دارد.
وی مدیریت مصرف قطعات در شبکه نمایندگان ایساکو را از نتایج بسیار مهم سیستم هوشمند ایساکو دانست و گفت: قطعات بر اساس نوع پذیرش به نمایندگی‌ها ارسال می‌شود و برهمین اساس اختصاص منابع را به‌صورت بهینه انجام می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با این اقدام در شرایط کسب‌وکار فعلی و مشکلات ناشی از تحریم امکان ایجاد بازار سیاه و کاهش موجودی انبار ایساکو را به حداقل کاهش داده‌ایم.
مدیرعامل ایساکو مکانیزه شدن سیستم نوبت‌دهی به مشتریان و حذف ترافیک تلفن ۰۹۶۴۴۰ را سبب افزایش رضایتمندی مشتریان دانست و گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و سنجش ۱۰ شاخص عملکردی ایساکو، رضایت از کیفیت خدمات ایساکو از پذیرش تا کیفیت خدمات و ترخیص افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.
وی تصریح کرد: ایران‌خودرو تنها خودروسازی است که عدد شاخص رضایت مشتریان از شبکه خدمات پس از فروش آن از عدد ۷۵۰ عبور کرده است.
حسینی رسالت ایساکو را ارایه خدمات مناسب به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو و توزیع مناسب قطعات در سطح نمایندگی‌های سراسر کشور دانست و گفت: درحال حاضر ۶ میلیون خودرو تحت پوشش خدمات ایساکو قرار دارند که این خدمات توسط ۷۱۰ نمایندگی و در ۳۵۰ شهر ارایه می‌شود.
وی افزود: سال ۹۷ را با چالش‌هایی که داشت به‌خوبی گذراندیم و قطعا با پیش‌بینی‌های صورت گرفته در تامین و توزیع قطعه، امسال نیز مصمم هستیم از بروز هرگونه مشکل در این خصوص جلوگیری کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
خالی ماندن ظرفیت‌های رشته‌های تخصصی پزشکی
بی قانونی و گنگ
ریل گذاری بیش از ۵۰ درصد راه آهن چابهار به زاهدان به پایان رسیده است
مخالفت مردم لبنان با خلع سلاح حزب الله
گودبرداری غیر اصولی در شهر طالقان حادثه آفرید
دستور ویژه استاندار سیستان و بلوچستان برای رسیدگی به پرونده قتل کودک چابهاری
ارسال بیش از ۱۱۳۳ اثر به دومین همایش ملی امامت‌پژوهی در واحد پردیس
پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری دی ماه از فردا
مجموعه کتابهای «نوجوان ایرانی » رونمایی شد
کشف انبار بزرگ احتکار برنج
انتصاب اعضای جدید هیات‌مدیره منطقه آزاد مهران
تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۲۴ آذر ۱۴۰۴
جهاد کشاورزی زنجان، سازمان برتر کشور شد
تقویم و اوقات شرعی زنجان در ۲۴ آذر ۱۴۰۴
افزایش کشت گیاهان دارویی در زنجان
تقویم و اوقات شرعی دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴ به افق قم
مصاف خیبر و استقلال تهران فردا در خرم‌آباد
ضرورت پرداخت تسهیلات برای دوگانه سوز کردن واحد‌های نانوایی شهرستان خرم‌آباد
اجرای طرح مایه کوبی یک میلیون رأس دام در پلدختر
اصفهان میزبان دانه‌های سفید برف می‌شود
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
ادامه بارش‌ها و هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
امنیت ملی آمریکا بر محور «منافع صرفاً آمریکایی» استوار شده است
امروز ؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۵
کشف انبار احتکار روغن و شکر به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در زنجان
از فردا؛ ثبت نام یازدهمین مرحله خرید محصولات ایران‌خودرو
دستور آماده‌باش به استانداران کرمان، فارس، بوشهر و هرمزگان
مصاف سرخ‌پوشان در تهران؛ تقابل تراکتور با پیکان در تبریز
جشن ازدواج ۹۰۰ زوج از فرزندان بازنشستگان نیرو‌های مسلح
­غلامرضا فرخی برترین فرنگی کار جهان شد
تصمیمات عملیاتی بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز اعلام شد
ثبت همه املاک فاقد سند الزامی شد
­بازگشت جمعی از افتخار آفرینان کشورمان از بازی‌های پاراآسیایی جوانان
نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۲۳ آذر
دو وب‌سایت فروش بلیت الکترونیکی هواپیما مسدود شد
هشدار دیوان محاسبات کشور درباره افزایش زمان ترخیص کالا در گمرکات ایران
واژگونی اتوبوس مسافربری در مسیر سمیرم به یاسوج  (۳ نظر)
در نور آباد ممسنی ۱۰۱ میلیمتر باران بارید  (۲ نظر)
آمار جنجالی زندانیان مهریه صحت ندارد  (۲ نظر)
عراقچی: آمریکا در هیچ موضوعی صادق نبوده است  (۲ نظر)
نورآباد ممسنی با ۹۵ میلیمتر باران، در صدر بارش‌ها  (۱ نظر)
دشمن توان مقابله نظامی با ایران ندارد  (۱ نظر)
اعلام اسامی مسافران حادثه واژگونی اتوبوس یاسوج در جاده سمیرم  (۱ نظر)
بازگشت آموزش حضوری به تمام مدارس مازندران از شنبه ۲۲ آذر  (۱ نظر)
هشدار قرمز وقوع مه گرفتگی در خوزستان  (۱ نظر)
واژگونی اتوبوس مسافربری در مسیر سمیرم به یاسوج با سه کشته و ۱۵مصدوم  (۱ نظر)
پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۵؛ چمسورکی راهی فینال پاراتکواندو دختران شد  (۱ نظر)
بازی‌های پاراآسیایی جوانان؛ ثبت ۸۱ نشان دیگر به نام فرزندان ایران  (۱ نظر)
اعلام وضعیت فعالیت مدارس در چهارمحال و بختیاری  (۱ نظر)
مدارس ابتدایی هرمزگان غیر حضوری شد  (۱ نظر)
آغاز پیش ثبت نام اعتکاف دانش آموزی در استان کرمان  (۱ نظر)