پخش زنده
امروز: -
در آستانه برگزاری رویداد بینالمللی KishBeauty۲۰۲۵، پوستر رسمی این رویداد طی مراسمی با حضور مدیرعامل گروه تبلیغات و بازارسازی ونداد و اعضای شورای سیاستگذاری رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: روابط عمومی و اطلاع رسانی کیش بیوتی؛ این رویداد پاییز امسال و با حضور دهها شرکت داخلی و خارجی، برندهای معروف و تولید کنندگان و بازرگانان این حوزه در جزیره کیش برگزار میشود.
دکتر محمد علائی مسئول ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه و جشنواره بین لمللی کیش بیوتی گفت:این رویداد با هدف خلق یک تجربه متفاوت و حرفهای، بستری را فراهم میکند که برندهای داخلی و بینالمللی بتوانند در فضایی تخصصی، با رویکرد B۲B و B۲C، آخرین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.
وی افزود: این جشنواره تنها یک نمایشگاه نیست، بلکه تلفیقی از نمایشگاه تخصصی، ورکشاپهای آموزشی، نشستهای علمی، فشنشوهای زنده، برنامههای فرهنگی و ... است.
علائی اضافه کرد: رویداد کیش بیوتی که به همت گروه بازارسازی ونداد و با مشارکت برندهای مطرح داخلی و بینالمللی در جزیره کیش برگزار میشود، تلاشی منسجم برای معرفی توانمندیهای صنعت زیبایی ایران، ارتقای سطح کیفی برندهای فعال و توسعه ارتباطات بینالمللی در حوزه صنعت آرایشی، بهداشتی، زیبایی است.
مسئول ستاد برگزاری نمایشگاه و جشنواره کیش بیوتی گفت: این رویداد، فراتر از یک نمایشگاه تجاری، بهعنوان جشنوارهای جامع طراحی شده است که همزمان سه محور نمایش، تجربه و آموزش را دنبال میکند. در کیش بیوتی شاهد حضور برندهای فعال در زمینه آرایشی، مراقبت از پوست و مو، تجهیزات کلینیکی، فناوریهای زیبایی و همچنین استارتاپهای خلاق در این حوزه خواهیم بود.
علائی خاطرنشان کرد: همچنین برنامههای جانبی متنوعی همچون کارگاههای تخصصی با حضور اساتید بینالمللی، کنسرتها، مسابقات، رونمایی از محصولات جدید، و جشنوارههای استایل و میکاپ در دستور کار قرار گرفته که این رویداد را به بستری ممتاز برای شبکهسازی، صادرات برندهای ایرانی و توسعه بازارهای منطقهای تبدیل میکند.
وی با بیان اینکه صادرات محصولات آرایشی کشور سال گذشته حدود ۲۰۰ میلیون دلار بود، افزود: در حال حاضر حدود ۳۰ درصد محصولات آرایشی که در کشور استفاده میشود، قاچاق است.
فرشید فرزانگان دبیر این رویداد نیز گفت: بیش از ۴۵ درصد محصولات آرایشی تولیدی جهان در خاورمیانه استفاده میشود.
وی با تاکید بر اینکه توسعه صادرات یکی از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه و جشنواره است، گفت: این رویداد با حمایت انجمنها و
اتحادیههای مرتبط برگزار خواهد شد.
فرزانگان خاطر نشان کرد: محصولات آرایشی تولید داخلی کشور از کیفیت بالائی برخوردار است و با استقبال کشورهای خارجی مواجه شده محصولات تولیدی ایران به آسیای میانه و کشورهای آفریقائی صادر میشود.
وی با اشاره به اینکه معرفی محصولات داخلی از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است، گفت: مصرف لوازم آرایشی داخلی در ایران ۲ میلیارد و یکصد میلیون دلار در سال است.
براساس آمار منتشر شده، ارزش بازار جهانی لوازم آرایشی و بهداشتی در سال ۲۰۲۴ به بیش از ۶۴۰ میلیارد دلار رسیده است و پیشبینی میشود این رقم تا سال ۲۰۲۸ از مرز ۸۰۰ میلیارد دلار عبور کند. در این میان، خاورمیانه یکی از بازارهای نوظهور و پرشتاب در این صنعت به شمار میرود و ایران با داشتن یکی از بزرگترین جمعیتهای مصرفکننده لوازم آرایشی و بهداشتی در منطقه، سهمی قابل توجه در این بازار دارد.
مطالعات انجامشده توسط مؤسسات تحقیقاتی داخلی نشان میدهد که ایران سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار صرف خرید محصولات آرایشی و بهداشتی میکند و علاقهمندی به ترندهای پزشکی زیبایی، مراقبت از پوست و نوآوریهای حوزه زیبایی در میان نسل جوان بهطور فزایندهای رو به رشد است.
با توجه به موقعیت ژئواکونومیک جزیره کیش بهعنوان دروازه تجارت آزاد و مقصد گردشگری لوکس ایران، کیش بیوتی میتواند نقشی محوری در جذب سرمایهگذاریهای خارجی، معرفی ظرفیتهای نوآورانه صنعت زیبایی ایران، و همچنین ایجاد مسیرهای همکاری با برندهای جهانی ایفا کند.
علاقمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری این رویداد به نشانی https://kishbeautyexpo.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۰۹۷-۰۲۱ تماس برقرار کنند.