پخش زنده
امروز: -
مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: امسال دو خط ریلی جدید در ایستگاه گل گهر ساخته میشود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ علیرضا نصیری افزود: این دو خط به طول هزار و ۲۰۰ و ۶۰۰ متر باهدف افزایش سرعت بارگیری، کاهش توقف واگنها و بهبود سرعت بازرگانی مواد معدنی ساخته میشود.
وی گفت: با ساخت این دو خط ریلی برای رفع نیاز کارخانههای فولادی و تامین به موقع خوراک آنها کمک میشود.
بیشتر بخوانید؛ گفتگوی خبری؛ منابع فولادی هرمزگان، دستاوردها و انتظارات
مدیرکل راه آهن هرمزگان افزود: این اقدام نشاندهنده تعهد این مجموعه به رفع موانع لجستیکی و حمایت از صنایع بالادستی به ویژه در حوزه مواد معدنی است و پیشبینی میشود تاثیر بسزایی در افزایش ظرفیت حمل و نقل ریلی و بهبود شاخصهای اقتصادی منطقه داشته باشد.
طول محور راه آهن هرمزگان هزار و ۲۱۲ کیلومتر بوده و دارای ۲۵ ایستگاه است.