پخش زنده
امروز: -
گردنه برف گیر بیژن در شهرستان دنا پس از یک هفته تلاش راهداران کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار دنا گفت: آذرماه پارسال و طبق مصوبه جلسه ستاد مدیریت بحران به علت بارش سنگین برف و ریزش بهمن گردنه بیژن مسدود شد.
عباس رسولی افزود: راهداران شهرستان دنا با تلاش شبانه روزیِ یک هفته ای این مسیر را بازگشایی کردند.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جادهای استان گفت: راهداران با ۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک بازگشایی این محور را انجام دادند.
حمید رضا پیمان جو با بیان اینکه رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند باید پس از بازگشایی نیز ایمنی کامل را رعایت کنند افزود: ممکن است بعد از بازگشایی با آب شدن برف مجددا ریزش یا مسدودی مسیر رخ دهد.
وی ادامه داد: به علت یخ زدگی و لغزندگی این مسیر دور از انتظار نیست و رانندگان در حد امکان در طول شب از این مسیر تردد نکنند.