مدیر عامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری با اشاره به شروع فصل گرما از ضرورت صرفه جویی در مصرف را توصیه کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، ترابیان افزود: در صورت شکستگی لولههای آب شرب مردم در استان می توانند برای رفع مشکل با سامانه ۱۲۱ تماس بگیرند.