پخش زنده
امروز: -
به علت گرمای هوا و افزایش مصرف برق، ضرورت صرفه جوی و مدیریت مصرف در همه بخشهای خانگی، اداری، صنعتی و کشاورزی در حال اجراست.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، بخش اداری و دولتی نیز باید در ساعت اداری ۳۰ درصد و خارج از زمان اداری ۷۰ درصد صرفه جویی کند.
بیشتربخوانید: اطلاعیه قطعی برق در برخی مناطق بندرعباس ۲۷ اردیبهشت