پخش زنده
امروز: -
فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: ۱۲۵ جلد سند مالکیت به مالکان در شهر رویدر تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مراد زرهی افزود: صدور و اعطای این اسناد، اقدامی راهبردی برای تثبیت مالکیت، افزایش ضریب امنیت حقوقی شهروندان و ارتقای ارزش اقتصادی املاک است.
وی گفت: پیگیری حل مشکلات ثبتی دیگر متقاضیان و فرآیند تعیین تکلیف اراضی با همکاری ادارهکل ثبت اسناد استان تا دستیابی به نتیجه برای همه واجدان شرایط ادامه دارد.