پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی شهرستان قاینات از مهر و موم یک واحد صنفی نانوایی به دلیل استفاده از آرد قاچاق در جریان طرح نظارت بر واحدهای صنفی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان قائنات گفت: اجرای طرح نظارت و برخورد با واحدهای متخلف، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قاینات، با هماهنگی مرجع قضائی، از تعدادی از نانواییهای فعال در حوزه استحفاظی بازدید کردند.
سرهنگ فولادی افزود: با اشاره به جزئیات این عملیات گفت: در جریان بازرسی از یک واحد صنفی نانوایی، مقداری آرد قاچاق کشف شد.
به گفته وی این واحد صنفی متخلف که اقدام به خرید و استفاده از آرد قاچاق کرده بود، با هماهنگی مرجع قضائی بلافاصله مهر و موم شد.