پخش زنده
امروز: -
رئیس حوزه قضایی شهرستان بستک گفت: ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان بستک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ سیامک ابراهیمی افزود: این دستگاهها به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان با همکاری ماموران اداره برق و نیروی انتظامی در چند عملیات بازرسی در یکی از روستاها کشف شد.
وی افزود: پرونده در دست بررسی است.
بیشتر بخوانید: پیشرفت ۸۰ درصدی طرح انتقال آب از بندرچارک به بستک