تساوی امیدهای فوتبال در بازی درون تیمی
تیم فوتبال امید ایران عصر امروز یک بازی درون تیمی برگزار کرد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی تیم فوتبال امید در آنتالیای ترکیه از دهم خردادماه آغاز شده است که امروز با تشخیص کادرفنی، یک بازی درون تیمی بین دو تیم سفید و قرمز در ورزشگاه مردان برگزار شد.
حسین عبدی سرمربی تیم ملی امید پس از برگزاری یک دوره فشرده تمرینات بدنی و تاکتیکی امروز نظاره گر بازی درون تیمی شاگردان خود بود که تلاش آنها در دو نیمه ۳۵ دقیقهای با تساوی یک - یک همراه بود.
این بازی با تمام قوانین و جزئیات مورد تأیید فیفا در بخش داوری، استادیوم، گرم کردن قبل از مسابقه و ... برگزار شد.
انگیزه بالا، اعتماد به نفس قابل توجه و انرژی آنها در تمام لحظات بازی جزو نکاتی بود که این نبرد درون تیمی را جذابتر از همیشه کرده بود.
شاگردان عبدی قرار است امشب جلسه آنالیز بازی، داشته باشند تا با آگاهی هرچه بیشتر تمرینات را پیگیری کنند.