پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی نیشابور از کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی نیشابور گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تانکر سوخت مظنون و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو موردنظر ۲۹ هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف و ۲ متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی ۲ متهم به مرذجع قضایی از شهروندان خواست؛ برای ریشه کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز ۱۱۰ گزارش دهند.