پخش زنده
امروز: -
تلاشان گفت: بیش از ۸۰ درصد دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بد مصرفاند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، همزمان افزایش گرما و به تبع آن افزایش مصرف برق و ضرورت مدیریت ناترازی انرژی، شرکت توزیع نیروی برق استان نظارت بر مصرف ادارات را تشدید کرده است.