پخش زنده
امروز: -
نوبت گیری جهش تحصیلی در استان از امروز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۵ خرداد ماه ۱۴۰۵ ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خراسان جنوبی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان از آغاز زمان نوبت گیری جهش تحصیلی از امروز خبر داد و گفت: شرایط ثبت نام، کسب نمره خیلی خوب در پایه های قبلی و آن پایه و شرایط ارتقا به پایه بالاتر، کسب حدنصاب نمره در آزمون تخصصی جهش تحصیلی، کسب نمره خیلی خوب در آزمون پایه مورد درخواست (شهریور ماه) است.
ماندگار در خصوص مراحل ثبت نام افزود: ابتدا متقاضیان به مدرسه مراجعه تا ثبت درخواست کتبی انجام شود و پس از ثبت درخواست مجوز توسط مدیر مدرسه در سامانه سیدا، بررسی شرایط و تایید درخواست توسط مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی_تربیتی، والدین با وارد شدن به سامانه سیرت2 https://sirat2.medu.ir اقدام کنند.